but if your the one for me, i'll be your hero

Kul att jag precis skulle cykla ut och springa i hjorthagen, sen gymma och så börjar det spö regna! Och jag vägrar cykla till gymmet i det här vädret, det är det fan heller värt. Så nu ligger jag istället och myser i min säng och shoppar på internet.
I går så drog jag faktiskt ut och träffade lite folk. Först Jasmina och Saga, sedan alla andra vid strandis där killarna åkte båt. Bilder ska upp på facebook snart. Sen var jag ute till kanske halv två, men då var jag tvungen att åka hem, det var svinkallt.
Snart ska jag hoppa in i duschen, ta en lååång dusch och sen mysa med bror innan han åker till Göteborg igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0