do you ever feel like breaking down?

Gymmet i två timmar, faaaan vad jag kommer ha ont i morgon. Thomas fick bli min tränare, galet bra! Han har min humor och jävlar vad skön han är. Sen är han även rehabiliterings sak för något fotbolls lag, och expert på knän...vänta, kan det blir bättre? Ne! Han gjorde iaf ett upplägg som jag körde två gånger och sedan cyklade jag 7 km, så nu jävlar har jag tränat för idag.
Mitt humör är lite sådär. Mamma och jag bråkade som aldrig förr så det slutade med att jag "rymde" ut i någon timme. Drog bara runt och lyssna på musik och lät allt bara komma över mig. Sen har pappa varit på mig också...maaaaaaaaaah, sug.
Det känns verkligen som om jag inte gör ett jävla piss rätt. Allt jag gör, hur jag än försöker så slutar det med k-a-t-a-s-t-r-o-f. I mina föräldrars ögon är jag aldrig den dottern dom ville ha, hur mycket jag än försöker. Så varför inte bara lägga ner allt?

Nu ska jag iväg, hoppas bara att det går snabbt, har lite och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0