ECLIPSE

Förlåt för att jag inte bloggat, men jag har varit i en biosalong hela dagen! Åkte dit direkt efter ett jobbigt träningspass. Först gled vi mest runt, käkade, köpte godis, prövade sängar på sängaffären.
Sen vid sex började Twilight, vid nio började New Moon och sist och absolut bäst, vid elva började Eclipse. Åhfyfan vad bra den var. Ord kan tyvärr inte beskriva. Den hade allt en bra film behöver, drama, spänning, humor, kärlek och världens bästa story. Jag ♥ Eclipse.
Imorgon då...jag vet inte om jag ska jobba imorgon men jag hoppas verkligen inte det. Orkar inte olja in en veranda + att jag ska jobba på torsdag, ensam! Då kan jag nog få ledigt...men det ser inte ut som det. Det kommer bli molnigt och varmt = perfekt oljväder. Kan inte väder gudarna vara med mig?

Nu ska jag fixa mig för sängen och sedan somna till vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0