exalterad molly

Jag är hemma från en super mysig grillkväll med mina vänner hos Hanna. Vi har haft chillkrök och pratat medan vissa grillade. Verkligen jätte mysigt trots myggorna.
Fick även reda på att jag är leeedig imorgon, så imorgon ska jag sola, träna och förbereda mig mentalt inför kvällens uppesittande. Jag, Jasmina, Saga och Sofie ska nämligen på Twilight Movie Night på heron!!!!!!!
Vet ni hur galet exalterad jag är? Det är sjuk, helt fucking sjukt. Jag älskar Twilight, och att få se den nya filmen + dom andra två på bio med några av mina favorittjejor...det är otroligt.

Nu ska jag nana, om jag nu kan sova. Jag är helt exalterad!


Last time ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0