GRATTIS VÄRLDENS FINASTE BROR!



Idag är ingen vanlig dag för idag fyller min finaste broder 22. Världens finaste person firar sitt 22;a år på jorden och det är värt mycket. Den här personen har varit en stor del av mig under alla mina år. När inte mina föräldar fanns där, var det han som stod upp och räddade mig när jag föll. Rasmus är en som jag alltid kommer lita på, i vått och tort. Han får mig att må bättre än vad jag gör. Men han bor inte med mig längre, och därför ser jag honom knappt. Det är inte kul men på något sätt överlever jag, eftersom jag vet att han finns där. Men ett liv där han inte fanns skulle jag inte klara. Jag säger det här och det säger jag med säkerhet, jag skulle kunna offra mitt liv för honom. Han är min egna ängel och jag kommer alltid att älska honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0