i can be your hero

Innan jag börjar berätta om min galna kväll så vill jag bara ge er min åsik på en sak, nämligen fjortis förhållanden. Ett fjortis förhållanden kan vara när man bor på två delar av sverige och säger att man älskar varandra fast man bara har sett bilder på personen...helt ärligt. Om du aldrig träffat din pojk/flickvän så vet du inte om dom ens ser ut som dom gör på bilderna. Det här är internet och 2010, bilderna kan vara tagna från vart som helst och på vilken liten idiot som helst.
Men ett annat fjortis förhållanden (jävlar, fjortisar är så stora att dom har olika sorts förhållanden, grattis till dom) är när man efter två dagar säger att man älskar varandra, att man aldrig varit så här kär och att man vill dela livet med personen i fråga. Meeen vafan, kom igen?!?! Man kan inte älska någon efter två dagar, det är falskt och omöjligt. Och det är så irriterande att läsa: Åh, min bejb, två dagar med dig, jag älskar dig mest av allt, du och jag livet ut?. Skrattretande, visst är det?

Nej, nu har ni hört nog av mina åsikter ikväll.
Jo men kvällen då, började med att jag hade planer på att stanna hemma eftersom jag var halvt sjuk. Men såklart fick Lovisa ut mig till Jonny,där även Jonas, Rikard, Jacob och Viktor va, och sedan kom Martin, Marcus och Sebbe. Vi hade galet trevligt med chillkrök och prat. Men mot slutet blev det lite tjafs, men jag och Lovisa klarar ju det! Men kvällen var otroligt mycket bättre än jag trodde, så creds till Lovisa som drog ut mig!
Nu blev det jävligt mycket men, så nog om kvällen, nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0