invisible

Säsongen är nu slut på Desperate Housewives och nu sitter jag och funderar hur jag ska spendera mina tisdagskvällar vid nio? Kanske med The mentalist, om jag nu orkar bli beroende av en till serie.

Ska snart sova, för första gången på länge innan tolv. Jag sket helt i skolan idag, protesterade mot helvetet och gjorde inget. Duuumt, eftersom jag inte kan plugga imorgon, ska nämligen till stockholm på vårruset. Så, jag när nog sitta uppe hela natten imorgon om jag nu väljer att göra uppgiften. En del säger åt mig att skita i den, att den ändå är en fjärde dels chans att jag får mitt efterlängtade MVG. Men en annan del, och troligtvis den lite mer envisa delen, säger åt mig att det är EN uppgift från ett MVG som jag har legat och vägt på i snart ett år.
Vi får se hur jag gör, måste fundera ännu mer.

Nu ska jag väl sova, ah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0