is it you, or is it me?

Det konstiga är att ni fortfarande kan påverka mig. Man tror ju att jag är van.

Ingen uppdatering idag, för jag har inget att säga. Dagen har varit jätte skön, bara jag och bror hela dagen. Eftersom jag fortfarande är halv-sjuk så har jag inte heller tränat, utan bara slappat.
Vi får se var kvällen bjuder på, kanske åker ner och grillar med vännerna, eller bara stannar hemma sista kvällen när Rasmus är här. Det låter lockande, men frågan är bara om han stannar hemma. Men vi får se, jag är inte så taggad på att träffa vissa, men köör på.



From everything to nothing

Kommentarer
Postat av: Steinaraurora

I am really impressed!!

2011-01-09 @ 20:19:25
URL: http://steinaraurora.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0