its not over

Okej, jag är inte direkt pigg...meen det får duga.
Nu måste jag sminka mig innan mamma vaknar, för då ska hon sätta i saker i håret så det blir sjukt lockigt. Jag hade kanske lockar igår, men jag går alltid med rakt och utsläppt hår, så det kan bli roligt och ha något annat. Men hur länge lockarna håller, det är en annan femma. Det spö regnar nämligen....yes! Så när jag kommer fram till kyrkan kanske jag har rakt hår och ser ut som en panda. Fast panda delen är oundviklig, jag slutar nian och det betyder att jag kommer stor böla.
Jag vill inte lämna mina vänner på skolan, jag vill verkligen inte glida ifrån dom personerna som jag älskar och bryr mig om. Men jag kommer alltid älska järngänget, för det går inte att göra något annat. Skönare och omtänksammare personer får man leta efter, och även om man letar så finns det ingen stans.
Vare sig vi vill det eller inte kommer vi att glida ifrån varandra. På ett eller annat sätt, men vi kommer inte förbli det vi är idag. Det är inget man direkt vill, för efter att spenderat nästan två år i "gänget" så har jag blivit beroende.
Men jag hoppas att vi någon gång under årens lopp kan samlas, prata gamla minnen och försöka hitta tillbaka till varandra.

Secondhand Serenade – It's Not Over




Jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0