lifes a climb, but the wiew is great

Jag har inte haft orken att uppdatera på länge, men nu ska det bli ändring. Typ som när jag började blogga, flera inlägg om dagen, även fast det bara står något onödigt på.
Går kvällen spenderades först i hamnen med lite folk, sen drog vi hem till Hugo. Vid något klockslag åkte jag hem bara för att spendera natten själv. Det var galet mysigt, fast samtidigt läskigt.
Idag har jag bara varit med mamma, en riktigt mor och dotter dag. Ganska jätte mysigt! Snart ska vi åka och hyra film och köpa godis och mysa tillsammans. Dock ska vi vara med varandra hela dagen imorgon också, eftersom hon kommer hjälpa mig städa när Fanny är borta, så vi kommer nog bli ganska trötta på varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0