Men bara för jag mår "bra" så betyder det inte att det är lätt att andas.

http://conler.se/ - Jag fullkomligt älskar bloggen, den har allt jag aldrig kommer våga säga eller skriva. Den får mig att tänka att jag inte är den första eller sista.

Jag och Filip pratade idag om hur mitt liv skulle sätt ut om vi flyttat. Hade jag varit lyckligare, hade en ny start för mig varit precis det jag behövde för att må bra igen? Eller hade det tagit mig för hårt att lämna allt som jag har(hade) här. Jag tror att det hade tagit mig för hårt, men jag ångrar ändå beslutet jag gjorde när jag sa åt pappa att inte ta mig ifrån sverige. För just nu är det precis det jag behöver, komma bort från det här.


Kvällen har varit sjukt bra, eller sjukt bra har det inte varit utan bara sjukt skön. Har varit hemma, käkat morötter och dipp medan jag kollat på vänner. Just nu är jag inte redo att umgås med mycket folk, utan bara några eller inga alls. Men hur ska jag kunna umgås med några när dom umgås med folk jag inte är redo att möta? Ah, livet är svårt.
Men nu ska jag hoppa i sängen och fortsätta med vänner och önska att tiden kunde gå snabbare, så att den dagen när jag flyttar till usa kommer snabbare. Just nu känns den långt borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0