midsommar

Jag har inte uppdaterat på länge, det vet jag. Efter jobbet träffade jag Lovisa och sedan Hugo, och vi drog till Frida och rökte vattenpipa på hennes altan, det var kvällen i korta drag.
Idag är det säkert som alla vet midsommar. Det är kvällen då alla super sig fulla och är coola, hälften av dom däckar och dom är det synd om. Samma sak varje år, en tradition kan man säga. Själv ska jag vara med mina vänner, först hos Sofie sedan vet jag inte. Vi hamnar väl någonstans. Själv är jag inte så taggad, eftersom jag trodde att midsommar var NÄSTA helg, och fick igår reda på att det var idag, så har jag inte så mycket, ah. Men jag kan nog klara mig ändå, mina vänner kommer ju ha roligt och då är det alltid roligt.

Nu ska vi käka lunch, sen är det dax för mig att bli midsommar fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0