mwi

Sveriges dag har faktiskt spenderats ute på verandan med solen och en bok. Så lite brunare har jag blivit, vilket alltid är bra. Ska nog dra ner till gymet och träna lite innan kvällen tar slut, solen är ju borta, så det finns inget annat att göra. Eller det finns väl massa att göra, men inget som lockar.

Men innan jag gör det, vill jag göra en sak klar för er alla. Varje helg så planerar jag att åka till nykvarn, varje helg blir det inte så. Jag förväntar mig inte att ni som inte upplever ett förhållande där man inte bor i samma stad som sin pojkvän att förstå, men jag vill bara att ni försöker. Det är förjävligt svårt för oss att hitta den tiden, för antingen så blir det att vi inte har tid, eftersom det tar sin tid att åka till varandra. Sen så har jag eller Filip alltid något och göra, om det handlar om sport eller annat, som gör att vi inte kan ta oss någonstans. Det kommer kanske bli lättare under sommaren, men just nu är det jätte svårt. Bara så att ni nyfikna jävlar vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0