myyz

Nu är jag hemma! Lite för tidigt för min smak, men jag var tvungen att komma hem relativt tidigt och inte dricka, för annars blev det utegångsförbud HELA sommaren. Så jag drack med måtta och kom hem nu, det känns faktiskt jävligt bra.

Kvällen har varit helt galen. Jag har badat, myst med mina vänner och skrikit så att det är ett under att rösten är kvar. Jag vet inte vad jag ska säga mer, förutom att bortsett från allt bråk så var kvällen värd, tack Denise och tack järnisarna!


These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0