nej vännen, jag bryr mig inte längre & det är ünderbart

Dagen spenderades faktiskt på ip, friidrottsdag. Fotboll, brännboll och beachvolleyboll stod på schemat. Sen kunde man spela kub, men jag tror inte att det var så många som gjorde det. Älsklingsklassen vann både fotbollen och brännbollen, men vi kom tvåa i beachsaken. Ganska sorgligt, det sista vi gjorde med våran klass. Jag kommer verkligen sakna den.

Efter dagen så solade jag först med Frida, sen gick jag och mamma på core och sen gymmet. Coren är nog min nya favoritträning, just in case you wondering.

Nu ska jag duscha innan det blir sängen. Försov mig i morse och jag orkar inte att det händer en gång till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0