självkontroll saknas

Åhhh, jag vill. Men jag ska inte vilja, det är fel och jävligt dumt. Men jag kan inte motstå...
vart fan tog min själv kontoroll vägen?

Jag hatar mygg är nog det första jag vill säga. Jag hatar dom med varenda fiber i min kropp.
Ah, iaf så har jag inte uppdaterat idag. Filip kom, och vi + Rasmus, Jeanette och Peter drog på bio. Vi såg kommissarie spräck, en galet rolig film. Rekommenderas för dom med min humor.
Kvällen spenderades hos Frida, ute och sen hos mig med lite vänner. Det var chillkväll bara, och efter igår så är det fullt förståeligt.
Nu ska jag sova, mår galet illa och vill verkligen bara sjunka under jorden. Imorgon ska jag på fotbolls möte, för skolan börjar på måndag...illa!

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad kan du inte motstå?

2010-06-13 @ 12:49:27
URL: http://eemeliehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0