the night!

Kvällen har varit bra, jag är glad att jag tog mig ut tillslut. Men det var efter många om och men som jag satte på mig normala kläder, satte upp håret och tog på lite mascara som jag åkte ner till ip. Där var vi en jävla massa folk igen, men efter någon timme blev jag, Lovisa och Jesper så arga på dessa jävla mygg att vi drog ner till hamnen, och dom andra följde snabbt efter. När vi väl var där så pratade vi, Herman spelade gitarr och Isak sjöng medan vi som hade turen myste i våra filtar. Jävligt mysigt, men tillslut drog jag hem.

Nu ska jag väl gå och sova, fast jag är inte alls trött. Det borde vara något fel, normalt folk är trötta klockan halv två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0