ibland har man för mycket tid

Hur kan man fortsätta vara stark om man har tappat allt? Hur kan man få tillbaka folks förtroende när man svikit dom? Hur kan man övertyga någon att man klarar av att överleva ensam när man ständigt faller? Hur kan man fortsätta leva i en lögn när sanning närmar sig snabbare än vad man tror?

Ah, nej jag kan INTE sova. Jag ligger bara och tänker på olika saker, som jag inte ska tänka på. Jag tänker för mycket, jag över analyserar saker och ting. Händer det något måste jag se det från alla olika vinklar och perspektiv, jag måste se på alla olika möjligheter. Ibland får jag för mig en möjlighet och tänker på den så mycket att det blir min egna sanning. En sak som jag tänker på, är vad kommer hända när jag dör? För någon dag fram över kommer jag att dö, alla kommer dö. Kommer någon sakna mig, kommer folk att minnas mig? Kommer någon sörja? Kommer någon se tillbaka på gamla kort av mig och små skratta och säga: Jag kommer ihåg när vi tog det här fotot. Molly hade precis....
Jag vill inte lämna den här världen utan att sätta mitt spår i samhället.

Ähsch, nu har jag babblat för mycket, så jag ska återgå till att smsa.

Kommentarer
Postat av: Issantaclausreal

Good people of togo i was here ok.

2011-01-16 @ 20:49:40
URL: http://issantaclausreal.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0