help me

Fick inte med mig min bebis hem, den hade inte kommit in. Så pappa hämtar den förhoppningsvis imorgon.
Resten av dagen har spenderats i badrummet och fixat mig. Imorgon är det lunchen då, men innan ska jag till ortopeden, göra CT och diskutera operation, så det blir förhoppningsvis mitt sista besök.
Men jag kom och tänka på en sak, för exakt ett år sedan så låg jag i sängen och var jätte nervös för att jag trodde att jag skulle tappa allt jag serverade på någon snygg nia. Nu ligger jag här och är jätte nervös för att jag tror att någon liten människa kommer tappa allt på mig..nej, men om det händer så lovar jag att den personen kommer dö.
Apo, skojar bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0