waka waka. eh eh

Hemma från en dag som har bestått av träning, jobb, träning och solning, så nu är jag helt slut, så jag stannar nog inne. Det verkar inte som mariefred bjuder på något speciellt.
Morgondagen är planerad med min älskling, som jag saknar söönder, verkligen sönder, så jag måste vara pigg. En annan anledning att stanna hemma.

En sak till, jag tror inte att jag kommer blogga så mycket mer nu. Jag är verkligen inne i typ en depp period, då allt dåligt bara blir ännu dåligare. Jag har nu upptäckt att jag aldrig kommer komma tillbaka till mina närmaste flickor, utan vi kommer förbli som typ bekanta. Jag har upptäckt massor med saker som kommit tillbaka och det jag verkligen behöver nu är lite tid för mig själv och en speciell person att prata med. Men vi får se hur det blir med det.
Men iallafall, jag kommer fortfarande försöka blogga så ofta jag orkar och låta bli 'hej det är synd om mig' inläggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0