when it was good

Hemma från en hektiskt dag som typ bara bestått av att resa över allt.
Först fick jag gå ut till läggesta i värmen för att ta bussen som gick till älskling. Som tack för den turen fick jag en blåsa. Sen när vi kommit till honom drog vi till hökmossen där vi träffade Ludwig, Valle, Moa och annat folk. Vissa var trevliga och vissa inte, men det är väl så. Men allt som allt hade jag jätte trevligt! Vi var inte där så länge, för dom skulle till stan och sälja kol...bra att min pojkvän hade kollat upp det innan, eftersom jag var tvungen att dra hem direkt. Dom skulle sälja från tre till åtta, så jag ville inte direkt vänta.
Sen när jag kommit hem blev det direkt till gymmet, och nu är jag hemma. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0