ångra aldrig något som får dig att le

Just nu är jag trött på allt, ifall någon bryr sig, vilket jag inte tror att ni gör.

Ja, dagen har rullat på. Har skrivit kultur saken, pluggat lite islam och bara tagit det lugnt. Imorgon kommer nog bli underbar, eller efter skolan iaf. Efter helvetet ska jag dela ut blommor, sen träffa Filip. Sen på kvällen kommer bror och Jeanette! WIE! Något som kan få mig att må bättre i denna jobbiga, helt sjukt äckliga tid är att träffa sin älskling och sen killen du aldrig skulle klara dig utan. Sen att Jeanette kommer med, det gör det bara ännu bättre.

Rasmus och Jeanette ska följa med mig och pappa upp till Jämtland och till farmor. Där kommer halva släkten vara, underbart! Äntligen kan jag komma ifrån denna skit stad och bara ta det lugnt. Fast jag kommer sakna Filip något otroligt, men annars blir det perfekt.



precis som en blomma vissnar vänskapen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0