bäst i test

Hej sötisar!

Kom hem för en stund sen, men har bara suttit och tagit det lugnt innan tennisen tills nu när jag tänkte att jag kunde blogga. Men jag orkar inte skriva om min dag eftersom den har sett ut som alla andra, så jag gjorde ett test, enjoy!

För ett år sedan:
Hur gammal - 14
Vilken klass gick du i? - 8c
Vad hade du för hårfärg? - blont och brunt
Hur lång var du? - typ som nu, 166-170
Vem var du kär i? - ingen
Hade du någon pojk/flickvän? - orkade inte med pojkar då
Vad brukade du göra på fritiden? - träna, kompisar
Vilka umgicks du med? - världens bästa!
Hur såg du ut? - urss
Var allt bättre då? - nja
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - jo, till sommaren 09!
Har du förändrats? -aa

Nu:
Hur gammal är du? - 15
Vilken klass går du i? - 9c
Vad har du för hårfärg? - mörkt brunt
Hur lång är du?- 170
Har du någon pojk/flickvän? - den bästa!
Vad brukar du göra på fritiden?- träna, vänner
Vilka umgås du med?- samma!
Hur ser du ut? -urs

Har du..
Kysst någon? - ja
Sovit brevid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja
Slagit ner någon? - klart
Ljugit för en bra vän? -aa
Svikit någon?- aa
Fuskat på prov/läxförhör?- ja, (H)
Blivit kallad Bögjävel?- jao
Kallat någon Bögjävel? - ohja
Druckit alkohol? -si

Vem:
Skrev du senast till på msn? - gustav tror jag :)
Kramade du senast? - fanny&frida
Sov du hos senast? - fanny
Kan du lita på till 100%? - syster
Är den finaste personen som finns? - älskling
Vill du vara med just nu? - älskling
Ringde dig senast? - fanny
Skicka ett sms till dig senast? - älskling
Skickade du ett sms till senast? - älskling


Vad:
Drack du senast? oboy
Köpte du senast? något onödigt
Gjorde du igår? skola
Ska du göra imorgon? träna
Vill du göra just nu? vara med älskling
Åt du senast? tacos
Är närmast dig som är rosa? min bodylotion

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu- ja
Du har sårat nån så de börjat gråta - ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nejj

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har smygit ut utan lov - ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - ja
Jag har fuskat i ett spel - ja
Jag har struntat i ett prov - nej


DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - aa
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - olika
Jag kan inte svälja piller - jo
Jag har tagit mediciner mot depression - inte mot depression..men typ
Jag har anorexi och/eller bulimi - nja, i princip frisk!
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - ja
Jag har vaknat gråtande - ja
jag har somnat gråtande - aa

DÖDEN
Jag hatar begravningar - aa
Jag har sett någon dö - nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - aa
Någon nära till mig har begått självmord - aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0