dagens kommentar?

finns bara en sak att säga om er .. FJORTISAR!
hahahhaha alltså att ni inte smäms? byxor det har ni inte råd med , ni stoppar fingrarna in i eluttag för att få håret att stå upp ni doppar huvudet i puderburkar och det värsta är att ni gör det innan ni ska spela innebandy! Alltså PINSAMT. jag tror ni har missuppfattat dedära .. det är innebandy ni ska spela det är inte någon jäkla modevisning för fjortisar ni ska på. tack på förhand!


HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA.

tack för dagens skratt och trevligt att höra din åsikt
.
tyvärr bryr jag mig inte så mycket om vad du tycker älskling. om du tycker att vi är fjortisar så vet du nog inte vad det är.
tänkte bara lägga ut det här för att visa hur omogna vissa människor är, och hur roligt det är att du la ner mycket av din tid bara för att lägga den kommentaren :)

Kommentarer
Postat av: molly

tog bort alla kommentarer isl, det är bara löjligt av dom att skriva sådana saker och jag vet vilka det är och dom lär ju få ångra det en dag :)

det är ju bara synd om dom, eftersom dom verkar ha stora problem med sig själva som måste lägga ner så mycket av sin tid på oss

2010-03-11 @ 22:20:12
Postat av: Ny person igen

Sluta hota. Man blir ju riktigt rädd..

2010-03-11 @ 22:39:13
URL: http://google.se
Postat av: Anonym

hahahah gillar den nya personen! :D

oooh vågra du inte möta oss i dm .. eller jag förstår om du inte vill förlora igeen.

haha faan va rädd jag är :)

2010-03-13 @ 13:07:14
URL: http://aftonbladet.se
Postat av: Anonym

hc med aftonbladet :o

fjolla, tagga dm då



2010-03-13 @ 15:03:52
URL: http://måsen.se
Postat av: Anonym

hahah ska du säga jävla mås!

2010-03-13 @ 19:37:02
Postat av: Anonym

åh nej

2010-03-14 @ 11:10:04
Postat av: Anonym

molly är fjortis!

2010-03-16 @ 14:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0