ECLIPSE TRAILER



Någon mer som längtar tills den kommer ut?
Jag tror att den kommer bli underbar. Eclipse är inte min favoritbok, den ligger på andra plats, efter Breaking Dawn.
Jag kommer ihåg när New Moon kom ut på bio och att vi var och kollade på nattbion, där dom visade både Twilight och New Moon. Där är ett minne jag aldrig kommer glömma. Jag, Saga, Hanna, Frida, Fanny och Jasmina på Heron med sjukt många andra tjejer i våran ålder som förälskat sig i böckerna lika mycket som vi gjort. Jag kommer ihåg Hannas och Sagas diskussion om vem som var bäst, Edward eller Jacob. Och jag kommer ihåg hur nära det var för dom som inte hade med sig ID att komma in, och hur nervösa vi var för att det kanske inte skulle bli så lyckat. Men det blev det, det blev ett minne för livet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0