even a angel falls down sometimes

Borde börja med att säga att jag har faktiskt pluggat lite redan! Läste igenom anteckningarna till religionen och blev klar med spanskan. Sen ska jag bara skriva lite stödord till båda sakerna så är jag klar för dagen. Jag är stolt.
Jag har i och för sig fysik, men det är lätt, typ vad är en komet. Personen som inte kan det är ju dum i huvudet.

Annars har det inte hänt mycket idag, prov i hkk bara. Lätt som tusan, men det var inte så mycket frågor på dom sidorna vi fått..dåligt. Efter provet bakade vi rulltårta, tur att det var något äckligt så slapp jag äta.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, men lite senare ska jag bänka mig framför tv:n, då blire sex and the city och top model, så vi hörs kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0