you gotta scream until there's nothing left

Efter en titt i matte boken kom jag på mig själv säga: Vafan, jag kan ju det här?!
Sjukt egentligen, men jag får nog tacka Anna som satte mig på en plats där jag inte störs av någon och kan därför jobba. Men jag ska nog ändå kolla igenom vad vi ska ha på provet, känns bäst så.

Förövrigt är jag så jävla arg just nu så att jag bubblar. Min pappa har satt min tennis match samtidigt som min innebandy match. Och just den här matchen...sist vi mötte dom så spelade dom så fult, och kastade sin klubbor och allt. Sen att vi förlorar med ett mål som görs i sista minuten gör inte saken bättre. Och nu får jag aldrig chansen att ge igen, utan jag ska spela seg tennis isl...yez.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0