GRATTIS JULIA LOVISA NORDEÉN EJDERSTAV



Som vanligt har jag ett bildspel med massa snygga bilder på mina älskade födelsedagsbarn, och Lovisa är inget undantag! Men hon är en helt fantastisk person som jag verkligen trivs med. Hon är frispråkig och är aldrig rädd för att få fram sin åsikt. Jag kan sitta i timmar och prata med henne, hon är verkligen en sådan person som får mig att må bra, även fast jag har en dålig dag.
Jag kan verkligen sitta här i timmar och skriva underbara saker om denna ängel, men det räcker så här...så grattis på sexton års dagen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MOOOOOOLLLLLLSAN!<3 TACKTACKTACK, och jag måste säga att du har hittat dem finaste bilderna;) meeeeeeen återigen taaack gumman, duuuuuu betyder! pussssss<3333

2010-03-27 @ 18:59:16
URL: http://jlne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0