here i am

Okej, jag kanske inte kan räkna meritvärde, men det behöver jag inte, det finns alltid någon dator eller sånt som gör det åt mig, så aja!

Skolan idag var seg, men den blev bara segare av att hoppa runt på kryckor och känna sig handikappad. Skönt att jag har underbara vänner som orkar stå ut med mig och min hoppning och inte släpper dörren i mitt ansikte...haha!
Efter skolan har jag inte gjort något, och precis så ska min dag se ut! Hoppas verkligen att någon kommer och hälsar på mig, Fanny den gulliga ungen, kommer kanske. Då blir min tråkiga hemma dag genast 186214 gånger roligare.

Nu ropar mamma att det är våfflor, även fast det var våffeldagen igår så äter vi nu. M & P var ju inte hemma igår, så det blir idag, bara jag och mamma. Och jag är ju pro och kan äta våfflor utan att få ont i magen...hihi.
På tal om mamma, eller inte alls på tal om mamma utan på tal om att jag inte har något annat att säga, så kom mamma hem med en ny skinnjacka till mig. Super fin, visar den senare, okej?

Nu ska jag göra det mysigt för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0