hur kunde du lämna mig ensam?

Hemma från en super bra match med laget!
Vinst med 4-3 hemma mot Flens-berg. Vi tog upp ett 0-2 underläge, vilket bara bevisar att vi kan när vi vill. Gjorde ett mål, galet snygg om jag får säga själv...
Men nu är säsongen slut, kanske helt slut för min del.
Det kanske bara är en månad kvar tills mitt liv inom sport vara över. Knät kommer inte hålla länge till, och eftersom jag måste sluta med tabletterna måste det bli bättre, alltså finns det bara en utväg...en operation. Det har varit en stor del av mitt liv, och att det är slut om kanske en månad, nej jag kan inte beskriva det.
Men för att se det från den positiva sidan, så fick jag en fin avslutning iaf.

Nu ska jag duscha, sen dra ner till stan och kolla om det finns några exemplar av New Moon kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0