I don't care I'll show you how to love

Lördagen avklarat! Egentligen borde jag vara ledsen, för då skulle det vara söndag imorgon och då skulle det inte hända något och sen var det skola....men så är inte fallet. Imorgon ska jag ha match och träffa älsklingen, sen blir det träning och träffa Fanny, sen är vi lediga hela måndagen och då ska troligtvis jag och Fanny på bio!

Idag har jag varit med söt Frida och haft den obligatoriska familjemiddagen...Frida var rolig men middagen sög. En jävla massa tjafs istället för den sköna middagen vi skulle haft.
Efter det drog jag direkt till Frida där Hanna sedan anslöt sig till oss och vi gick ut till Empz för att kolla på Melodifestivalen. Bruden som vann var kass och Eric Saade var snygg som få. Tur bara att inte Darin eller någon annan fagig person vann, men kom igen Sverige? Satsar vi på att komma sist igen?

Nu ska jag lägga mig ner i sängen och spela lite Sims, sen ska jag sova. Match och älskling imorgon så jag behöver all kraft jag kan få.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0