I mean damn, what's not to adore?

Äntligen heelg, helt underbart.
Nu är det bara att vila i fyra dagar, bara ta det lugnt med vännerna, sova länge och träffa älskling. Och vila är något jag verkligen behöver.

Idag då, jag har väl inte så mycket att säga om dagen. Fanny var sjuk och Frida drog hem efter fysiken, så jag var "ensam". Inte ensam då, jag hade mina underbara killar i klassen och sen utanför klassen hade jag massa andra vänner, men det kändes tomt utan mina två favorit flickor. Själv planerade jag på att gå hem, men spanska provet och tanken på att sitta hemma själv ikväll fick mig att stanna.
Spanska provet då, gick kasst. Blir förvånad om jag får högre än G- på det, eller jag blir till och med förvånad om jag får G-...som sagt är inte spanska min grej.

Nu ska jag snacka lite med Jasmina och Lovisa eftersom vi planerat på att kolla på Luftslottet som sprängdes ikväll!

Puss
/mj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0