im awesome and you know it

Dagen är snart slut och skolan kommer allt närmare. Deprimerande faktiskt, men tanken på att bara gå tre och en halv dag kommer nog få mig att inte ge upp, och så är det veckans bästa dagar, så jag har tur. Sen att Filip kommer till mig på torsdag och är med mig hela dagen får mig att må ännu bättre. Jag har saknat att bara vara med honom, för han är underbar. Men på fredag åker jag iväg till farmor, jag åker iväg från allt i några dagar, kommer hem och sen blir det direkt till örebro med laget! Om jag kan spela, det är en gåta, men jag ska iaf med.

Jag har iaf gjort nästan allt på listan, förutom att plugga. Har sjukt mycket i skolan nu, hkk-prov, spanska muntligt, kultur nyheterna och religions prov. Ärligt talat vill jag bara gräva ner mig i ett hål och typ dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0