im in miami bitch

Förlåt för kass uppdatering, men jag har ett liv och skola utanför bloggen så...

I onsdags var det vanlig dag + ett matte prov, gick bra tror jag! Kunde allt, till och med MVG uppgifterna, men om jag har skrivit rätt och på MVG nivå, det är en annan femma.
Efter var det dubbel träning med små grabbarna och sen pluggade jag lite kemi innan jag gick och la mig.
Idag har det varit vanlig dag och tennis. Lamt dag som fan, men det är inte så ovanligt att torsdagar blir så.
Ikväll ska jag chilla bullen för jag är ensam! Jag ska göra lite till kemi, har två labbrapporter som ska skrivas klart och sen ska jag kolla på CSI Miami.

Imorgon är det fredag vilket betyder HEEEELG!
Gosh, veckan har gått så långsamt så att det nästan har varit brottsligt, så helgen kommer inte en dag för sent.
Då kommer jag även träffa älskling, som precis kommit hem från stöten tror jag?
Jag har saknat honom helt enormt, så det ska bli helt underbart att få hålla om honom igen!

Gtg, duschen väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0