im in trouble, im an addic

Underbar dag är väl det ända jag har och säga. Lämnade kryckorna hemma så det gjorde dagen bättre kan jag ju säga, slapp hoppa runt på dom. Tyvärr gjorde det extremt ont, gör nog inte om det.

Drog ner till hallen med Lovisa och Jasmina, där det första jag gör är att träffar Olivia, och gud vad den där tjejen är underbar! En sådan tjej som jag kan stå och snacka med i timmar!
Efter första matchen drog jag och Jasmina ner till ica och köpte en muffin med ett ljus i till Lovisa, vi är väl för söta.
Dagen gick, träffade älskling en snabbis. Skulle träffa honom imorgon, men han har dm med juniorerna. Får se om jag åker ner dit, men först vill jag inte kolla själv, sen kommer jag bara få träffa honom i någon timme. Så jag tror att jag stannar hemma.
På kvällen träffade jag och Fanny, Lovisa och Jasmina. Vi sjöng en omgjord 'Jag är din brandman' till Gustaf Reinfeldt...ja, till stadsministerns son, respekt. Den gick typ: Gustaf Reinfeldt är din brandman, han kommer när du är het. Haha, vi är bra sjuka. Sen drog vi hem till mig och hade det mysigt.
Men sanning är att jag inte ska göra ett piss imorgon...så najs. Träning kan jag ju lika gärna räkna bort redan nu och jag får ångest för att jag äter godis och inte tränar. Det jag kan göra är typ kolla på film...så lamt.

Efter ett långt inlägg om inget så ska jag sova.



jag saknar det där som kallas sommar...

Kommentarer
Postat av: JAG ÄLSKAR GUSTAV REINFELDT

soooooommmmmmmmmmarsooooooooooooommmmmmmmmasoooommmmmmmmmmmmaaaaaaar

2010-03-28 @ 11:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0