im that star up in the sky

Hej, eller något sånt.
Hatar att börja inlägg med hej, låter så jävla töntigt, men jag gör det bara för att jag inte vet vad jag ska skriva annars. Så ah, hej.

Skolan var som vanligt fantastiskt tråkig. Spanska provet fuskade jag sönder på, och sen fick jag reda på att jag hade bra poäng på första delen, YEAH! Hur glad som helst, jag trodde ärligt att jag skulle få max fem rätt.
Fick tillbaka samhälle uppgift också, vg+. Jag blev glad, eftersom jag är så ointresserad av samhälle så att det knappt finns, och la inte ner mycket tid på den, men fick ändå vg+.

Efter skolan följde Fanny med mig hem och pluggade. Otroligt nog pluggade vi faktiskt, samtidigt som vi åt kladdkaka. Sen vid fem drog vi till killarnas träning och sen var det våran träning, gick väl bra.

För dom som ville veta är mitt knä är helt sönder nu, knarkar tabletter för att kunna gå normalt. Jag lovar att min lever kommer vara förstörd av alla jävla tabletter jag tar, måste sluta med allt nu. Jag får tvinga i mig mat utan dom där sakerna och jag får leva med smärtan...yeah, im cool.

Långt inlägg, onödigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0