incomplete

Världens klantigaste människa här...kass inledning, men ärligt talat så är jag det.
Tennisen då, tio minuter kvar på träningen så trampar jag på en boll och stukar foten, allvarligt.
Så nu kan jag inte gå på mitt högra ben eller mitt vänstra. Det verkar som om mina tabletter måste fram igen, eller okej, jag ska vara ärlig så försvann dom aldrig men nu måste jag nog dubbla dosen. Mamma är ovillig men jag måste ju kunna gå så normalt som möjligt i skolan eftersom jag inte kan ha kryckor.
Men nu måste jag köpa två till skydd, till båda fötterna, eller linda mina fötter varje träningspass...JAG HATAR DET HÄR.

Nu ska jag duscha, skriva klart so:n eftersom jag inte hann det, Herman var mycket mer intressantare, och sen kolla på dh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0