katastrofen är ett faktum

Det är roligt och se hur patetisk du är gumman :)

Nu är jag hemma från en kort och skön dag i skolan + träning.
Skolan har bara bestått av nationella i engelska och hkk. Nationella gick mycket bra och hkk gjorde vi inte så mycket. Hade teori så vi lyssnade mest.
Sen fick jag tillbaka mitt matte prov, vg+. Jag är väl glad, kanske inte överlycklig men glad.

Träningen gick sådär. Glömde knäskyddet så gjorde något så att knät knäcktes och kan nu inte stödja på det...inte direkt det bästa jag gjort, hoppas bara att det är över till imorgon.

Nu måste jag verkligen plugga på spanskan, som är en katastrof för tillfället!
Gl till moi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0