please take me away from here

Något som är värt att tänka på, är hur kan någon få dig att må så bra men sen bara vända på steken och få dig att känna dig som världens mest misslyckade människa på bara någon sekund?
Det är nästan sjukligt hur man öppnar upp sig för människor när man ändå vet att det kommer sluta med att man mår dåligt.


Inte på världens toppen humör, kan bero på att jag är sjuk eller att jag bara har det allmänt jobbigt nu. Ska inte uppehålla er mer med det.
Ännu mer dåliga nyheter, Frölunda förlorade mot LHC...kasst! Hur fan lyckades dom med det om jag får fråga?
HV är iaf kvar, spelar mot Skellefteå för final platsen. Önskade nästan att dom spelade lite närmare, så kunde jag åkt och kollat.

Nu ska jag sova och sen får vi se om jag kommer till skolan imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0