rent av kass

Förlåt för att jag inte uppdaterat, men jag har bra anledningar, tro mig!
Har nämligen spenderat kvällen på Södertäljes akutmottagning, men jag berättar mer om det senare.

Dagen har varit bra, engelska nationella vilket gick okej tror jag. Sen har nog dagen varit ganska o händelserik, förutom matchen.

Matchen i sig var kass, rent av kass. Ingen spelade direkt seriöst, men aja.
Med några minuter kvar av matchen så får jag en smäll så mitt knä vrider sig och fuckar ur. Jag har nog aldrig upplevt en sådan smärta. Helt obeskrivlig, sjuk, insane, arh!! Det slutar med att jag ligger på golvet och grinar/skriker. Pappa hämtar sedan upp mig och tar mig till Södertälje akutmottagning, där jag nu spenderat hela kvällen. Får besked imorgon om jag vridit av något, men jag får inte belasta knät på något sätt, och inte sporta på ganska länge, vilket betyder att jag missar DM...GAHAAAAAH!
Förlåt, jag var bara tvungen att skriva det sista.

Nu ska jag försöka sova, tyvärr har morfinet nästan släppt så smärtan börjar komma tillbaka.
Förresten, morfin är nog det roligaste/äckligaste jag någonsin tagit, helt sjuukt!

Kommentarer
Postat av: hanna

krya på dig gumman! hoppas det blir bättre snart! <3

2010-03-25 @ 16:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0