så lyssna din äckliga bitch....

Okej, jag har inte uppdaterat på tre dagar...inte bra.

Lördag iaf, först tennis match där jag vann. Superb. Sen drog jag till Emelie, där jag och världens bästa vänner firade den nya sexton åringen! Det var helt underbart roligt, och en perfekt lördag. Fick även träffa älskling, wie!

Söndag blev det att ta upp min och Fannys tradition igen, en hel dag på heron. Vi såg på bio, spelade air hockey och hade det mysigt. Sen var det träning, som alltid var det roligt även fast det inte gick bra. Fanny sov även hos mig, vi kollade på Mastermind och åt fruktsallad.

Idag då, tillbaka till skolan. Gjorde np muntligt i engelska, gick bra. MVG, så det är nice. Frida var sjuk, krya vännen!
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, ingen träning alls och ingen hemma förutom jag! Det kan inte bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0