she's a glod digger

Sitter för tillfället ute på balkongen och njuter i det underbara vår vädret. Det är ju underbart att våren är på väg tillbaka, för efter våren kommer ju sommaren, och vem vill inte ha sommar?
Snart så måste jag resa på mig för att byta om till matchen mot nykvarn. Blir min första match på nästan två veckor, så jag är jätte nervös! Hoppas verkligen att allt går som det gick på träningen, jag behöver verkligen det.

Förresten så tror jag att jag fattat det största beslutet hittills i mitt liv. Jag tror att jag tänker be min mamma boka en operation för mitt knä. Inget annat har hjälp mig eller någon annan förstå vad fan det är för fel på knät, men genom en tillhåls operation så borde man se om det är tex menisken eller korsbandet.
Men det betyder att jag kommer behöva vila en längre tid, även om det inte är något som man kan göra något åt. Det betyder också att jag kan behöva sluta med varenda sport jag håller på med och typ börja vara hemma...inget jag vill direkt.
Min ortoped vill boka en tid för mig, men jag är osäker. Beslutet kan förändra min livstil det det positiva eller till det negativa och jag vet inte om det är en risk jag vill ta.

Nej, nu har jag svamlat på så att säkert hälften av er har slutat läsa. Men jag har ångest.

Puss
/mj


Kommentarer
Postat av: Olivia

Du ska göra det som känns bäst för dig! <3

2010-03-14 @ 14:43:16
URL: http://oliviab.devote.se
Postat av: Corneliushedvig

Sehr schon, gut gemacht

2011-03-28 @ 17:37:58
URL: http://corneliushedvig.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0