sometimes i wish he was you

Hemma från att spelat en match, kollat på två och en film kväll med Sofie och Fanny.

Match då, gick mycket bra. Seger med 4-2, gjorde två mål. Kollade sedan på älsklings match, dom förlorade tyvärr, men han är fortfarande bäst i mina ögon. Men träffade både Moa och Olivia på matchen, så super söta tjejer dom där två! Är jävligt glad att jag lärt känna dom båda.

Imorgon är det som sagt studiedag, så jag ska till Nykvarn och träffa Filip efter han slutat skolan sen kollar jag på hans träning och sånt. Nu ska jag översätta min spanska text....troligtvis lär jag inte göra det, men man kan ju hoppas.

Kommentarer
Postat av: Olivia

& jag är jävligt glad att jag lärt känna dig snygging! <3

2010-03-15 @ 15:24:45
URL: http://oliviab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0