i was wrong for so long

Torsdagen är nu avklarad, i princip. Ska fira söt pappa, tjocka mig och sen plugga på ett spanska prov jag har imorgon och jag har inte ens öppnat böckerna, nice!
Dagen har varit lugn, skolan, tandläkaren, tillbaka till skolan och sen tennis...finns inget mer väsentligt att säga om dagen.

Vill bara passa på att be om ursäkt till några nykvarn flickor som har missuppfattat mitt inlägg om dom. Det var självklart inte alla jag menade, eftersom jag tycker om dom flesta i nykvarn. Men observera, DOM FLESTA. Inlägget var mer riktat till fjollorna som kallade mig och mina älskade vänner för saker, skrev på min blogg osv. Men men, ingen mer av min tid ska läggas på dom, har redan lagt för mycket tid på dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0