the day i forget you, will be the day i die

Vad händer med världen? Det är den 21 mars, det ska vara vår, men isl så snöar det i mängder? Det måste vara något allvarligt fel med världen i nuläget.

Aja, back to business så har jag legat i min säng nu i flera timmar och kollat på new moon, filmen och extra materialet. Snart ska jag ut i snö ovädret och gå till träningen. Precis när jag trodde att jag inte behövde fjällräven längre, så måste den fram igen...inte okej.


Jag trodde att jag bara kunde strunta i det vi gått igenom, inte tänka på det och leva om mitt liv. Men ni har varit en för stor del av mitt liv i en för lång tid för att jag ska kunna göra något sånt. Ni har varit mitt hjärta under snart två år, ni har fått mig att se framåt i livet och fått mig förstå att det är värt att leva, så länge jag har er vid min sida. Därför kan jag inte släppa er, inte för allt i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0