i was wrong

Söndag idag babes. Sista dagen på helgen och i morgon börjar skolan igen...kan inte direkt säga att jag längtar. Nu har inte skolan någon mening, vad ska jag göra där liksom? Plugga kan jag fan göra hemma, träffa folk klara jag mig bra utan.
Har precis kommit hem från strängnäs med mor. Vi handlade middag, gick lite på intersport och mamma var gullig och köpte New Moon till mig, så nu sitter jag i min säng med en bulle, cider, apelsiner och New moon, perfekt söndag! Men innan jag sätter på filmen ska jag skriva av mig i min hemliga blogg.

Btw, grattis till min älskade vän Herman Wikner som fyller sexton idag! ♥
Bilden är från i sommars, en fysik lektion när vi fick så tråkigt så jag pimpade han lite. Jag gillart! ;)



Kommentarer
Postat av: Thomasmary

Very nice site. Will sure visit again.

2011-11-18 @ 16:11:12
URL: http://thomasmary.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0