im loving it!

Förlåt för att jag inte uppdaterat, har varit hemma hela dagen eftersom jag inte kunde sova på natten, knät gjorde för ont, och jag hade redan tagit morfin + fyra värktabletter, så jag fick inget mer smärtstillande.
Missade bara religions provet, som jag faktiskt inte bryr mig så mycket om.

Nu sitter jag helt själv hemma, mamma och pappa är på teater/musikal. Så jag som är helt handikapad är helt själv, det kommer sluta med att jag flyttar allt jag äger till soffan och sitter där hela kvällen. Eller sluta med, jag gör det nu. Kryckor till höger, mobil till vänster och datorn i knät!

Nej, nu ska jag kolla på how i met your mother, sen blir det tv hela dagen.
Imorgon blir det iaf skolan, så jag måste även plugga lite.

Kommentarer
Postat av: Julia

jag undrar bara vad du har för betyg? hur många poäng och så?

gillar din blogg mycket! :D

2010-03-25 @ 18:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0