svårt val

Gosh, kom just på att jag har spanska läxa till imorgon, 20 ord, 5 meningar och 6 frågor! Sen har jag även ett religions prov...döda mig. Men söt Frida säger att det inte är svårt, så jag tror henne.

Har som sagt varit ensam hela kvällen, därför har jag inte gjort så mycket, men ska plugga lite innan jag somnar och hoppas på att det fastnar.
I helgen så har tjejerna dm, samtidigt som killarna har...tuff choice. Vill verkligen vara med tjejerna och heja på dom och sen träffa mina 'vänner', men en lång resa till "vart det nu än dm spelas i" och sen hoppa runt där mellan matcherna...verkar inte vara den bästa idén för mitt knä. Men killarna har hemma, mycket lättare att ta sig dit och smidigare för då behöver jag bara sitta stilla. Sen är ju Olivia där, vilket gör det ännu roligare att gå dit, så jag tror att det blir så.

Nej, nu ska jag hoppa in i islams intressanta värld och sen försöka sova idag.

Puss♥
/mj

Kommentarer
Postat av: Olivia

Längtar! :) <3

2010-03-26 @ 21:19:17
URL: http://oliviab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0