what is love?

När all oro är som bort blåst och försvunnen,
När simba återvänder i lejonkungen.
När man bara drar replik för o slippa krångla;
"Min pappa är rik vill du hångla?"

Citatet är från Björn Gustavssons dikt what is love, gammal och fortfarande lika klockren.

 

Aja, ikväll har jag bara spelat tennis, kollat lite på matten och bestämt mig för att göra extra talen för att satsa på MVG. Its now or never, bara att köra på.
Nu ska jag duscha och det får bli snabbt för snart börjar DH igen, och då ska man sitta vid tvn!

 


Kommentarer
Postat av: Birgernicoline

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-02-06 @ 14:45:15
URL: http://birgernicoline.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0