(6)

Helvete, mitt liv faller samman. Jag har tappat bort mitt liv, mitt block. Där låg ALLT, uppsatser, papper, planeringar, ect,ect. Så nu kan jag inte plugga, och jag har en inlämning tills onsdag och en på fredag + ett historia prov + spanska redovisning. Sen att jag har massa sms och att min mobil inte fungerar gör faktiskt inte saken bättre. Åhhhhhhhhhhhhhhhh.
Men dagen har annars varit bra, Fanny tog ett dopp med kläderna på som nog var dagens höjdpunkt.

Imorgon har vi någon onödig orienterings dag i Fredrikshall. Jag lovar att jag kommer tappa bort mig sen har jag ingen mobil så att jag kommer få krama ett träd tills nästa vecka när någon hittar mig uppäten av vildsvin. Tjarå livet.

Nu måste jag göra mitt genetik arbete...undra om någon snäll människa har lagt upp det på internet, om så är fallet ska den personen få någon miljon av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0